Intensiva januari (Torsdag 31/1)

Eftersom det varit sisådär med inlägg om vad som händer i mitt liv (antar att det ni folk egentligen vill läsa om, eller?) så känner jag för att sammanfatta januari lite allmänt. Inget extremt djupdykande utan nåt ni kan kolla på mobilen när ni går mellan affärerna på Norby (dvs om du är Strömstadbo), strosar på Drottningatan eller äter ost i Schweiz, vilket som. När ni befinner er i en chillax-situation, som kidsen säger.
 
Januari har varit en extremt intensiv månad. Blixtinkallad på ett superintensivt loggar-jobb på Meter Television. Ny jobbplats, nya arbetsuppgifter och nya bekantskaper. Typ. Min loggarkollega Mirella kände jag sen halvt innan sen Gamleby och några fester här uppe. Roomate-Emil har ju huserat där sen i somras så honom har man hängt med på luncherna.
 
Trots att loggaryrket är nåt man borde kasta av sig så fort man bara kan (ledtråd: det är inte det mest kreativa yrket out there) så har jag trivts bra sett till förhållandena. Kul att äntligen få jobba dag och träffa folk igen efter ett år av kvällspass. Ett riktigt uppvaknande om att jag inte vill fortsätta med såna. Just därför som jag tackade ja till en månads kvällspass på OTW nu i februari (sarkasm).
 
I övrigt så har det blivit kanske lite väl mycket helgaktiviteter (läs FEST) sett till hur mycket man har jobbat (tror det mesta jag vart ledig är en halv helg denna månad) så ser framemot en hyfsat lugn helg trots att herr Skelterwijks mor och mormor kommer på besök. Killen har dock laddat upp med rödvin så jag vet inte exakt vad de har i kikaren!
 
Vet att jag hintat om det ett par månader i olika former men jag kommer inom kort att starta upp en ny blogg! Vid sidan om denna såklart. Vill ju inte att ni tappra få som läser denna ska bli sysslolösa! Jag är ju en snäll kille.
 
Som avslut bjuder jag er på lite 90-talsnostalgi i form av filmmusik: Landet för länge sedan! Varför? Bra musik behöver ingen förklaring^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0