Fuckad ordkunskap (Onsdag 23/1)

Har precis spenderat 20 min av mitt liv på att se på USA:s värsta redneck-unge: Honey Boo Boo och helt plötsligt känns program som Böda Camping och Ullared som mästerverk i jämförelse med den smörjan. Snubblade på videon på youtube medanan jag väntade på att datorn här på jobbet skulle ladda klart. Oroväckande lätt man fastnar för program om missanpassade familjer som fiser, tvättar håret i kökshon och åker på hillbilly-festivaler.
 
Men oroa er inte för att det här blogginlägget bara ska handla om en knubbig guldlockunge utan som sagt, jag sitter på jobbet. Tillbaka på OTW för fulltidsarbet till sista februari. Jobbar dock kvar ute på Meter Television tills på fredag så idag och imorgon arbetar jag dubbelt upp och det märks vill jag lova. Känns som att jag skulle däcka när som helst. Hade planer på att paxa soffan här brevid redigeringarna och slagga över natten, sticka in till Meter vid sju, låna deras dusch och må prima. Om lyckan håller i sig hinner jag hem med t-banan och får några timmars sömn i min egen säng innan det är dags att ro med de andra slavarna igen...eh, jag menar att logga.
 
Har fått korrekturläsa det här inlägget ett par gånger för allt skrivande på dagarna på jobbet har fuckat upp min ordkunskap känns det som. Eller så kan det bero på att jag vart vaken sen halv sju imorse. Jag kör på den förklaringen.
 
Därför ska jag skona er från fler ord singerad herr Hansson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0