Ett mått av meter Söndag 13/1)

Nyår är förbi och därmed den sista högtiden på ett tag. Vi lullar alla in i vardagen och det blir stendött här på bloggen. Ursäkter är lagom blassé här på bloggen vid det här laget så jag väljer att skippa det kapitlet! Men mitt inlägg om 2012 års bästa filmer är på g. Har börjat på nytt jobb ute på Meter Television som loggare och har inte varit hemma förrän vid 20-tiden på kvällarna så har nästan alltid däckat i soffan eller annan mjuk, plan yta i lägenheten (Tack o lov att Homeland finns! Bästa tv-serien just nu och kanske nånsin?).
 
 
Hade filminlägget enbart bestått av text hade jag nog kunnat krysta fram nåt men eftersom jag i sann Hansson-tradition klipper ihop en film bestående av alla filmernas trailers så måste jag tappa igång min kreativa sida och ja, den har nog gått på semester denna vecka big time! Men listan bör dyka upp antingen imorrn eller på tisdag så ni där ute som suktar efter att veta vad jag tycker: håll ut! ...Troligtvis är det bara jag som vill stolt kunna sitta och kolla på inlägget och ja, jag är nog den störste besökaren av denna bloggen också:)
 
Nu ska jag återgå till att jobba och lyssna på Jansson & Wester:radioeterns bästa program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0