Premiärfest (Torsdag 21/2)

Väntar på att mitt strykjärn ska hetta till. Yup, tvättid står på schemat med den trevliga strykningen och sorteringen av tvätten efteråt. Se, jag kan också blogga om vardagliga saker.
 
Va? Nej, somna inte! Okej, okej, jag ska sluta...
 
I helgen vankas det kortfilmspremiärfest till herr Skelterwijks kortfilm som vi spelade in för nästan två helger sedan där undertecknad var fotograf! Även om jag redan fått se den nästintill slutgiltiga versionen (yep, det lönar sig att bo med regissören!) ska det bli grymt kul att se den 8 min långa/korta filmen i master-version. Sen att det blir fest i samband med den ä ju inte helt fel. Emils lillbrorsa kommer hit plus att Daniel också med all sannolikhet ska slagga på min soffa så vi kommer ockupera varenda sovyta i hela lägenheten. De bägge huvudrollerna i filmen är också inbjudna så det i kombination med skumpan vi tänkt bjuda på gör att vi nog kommer så nära en riktig premiärkväll man kan komma. Time to suit up? Probably! :)
 
Hade ju min helt egna solohelg förra weekenden där jag bla lanserade min tv-spelsblogg tillsammasn med polarna Jonas och Peter. Går inte att beskriva i ord hur jäkla nöjd och stolt jag är över resultatet och responsen från folket som varit där inne och läst våra artiklar och nyheter. Premiärsiffrorna var asbra och under den fyradagsperiod sidan varit uppe har vi bara ökat i antalet besökare! Jäkligt kul att dom flesta också stannar länge inne på sidan vilket tyder på att dom faktiskt läser det vi skriver (duh)! Förhoppningsvis håller vi uppe samma tempo med inlägg och ha samma glöd ett tag framöver. Riktigt kul att driva en sida: ha koll på nyheter, korrekturläsa artiklar, skriva egna inlägg osv mm etc. Chefsredakör Sebbe njuter!
 
Nu ska jag göra mig iordning för att dra till Johan. Dags att kolla skidor och Spielbergs Lincoln. Återstår att se om den är värd sina 12 oscarsnomineringar! Sen drar vi till gymmet och torterar oss en stund innan jag måste jobba. Eventuellt bio senare om jobb och folk vill det.
 
Peace out, people!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0