GamerSoffan (Söndag 17/2)

 
En ny blogg signerad herr Hansson har öppnat! Denna gång kommer ni slippa höra pinsamma och genanta historier om mitt privatliv som ni tyvärr fått gott er i på denna sajt. Ty denna sida (yeah, där fick man in ordet "ty") är tänkt att ägnas helt åt TV-spel i alla dess former. Eftersom jag redan knåpat ihop ett välkomnstinlägg på just den sidan så föreslår jag att ni klickar på länkan nedan och spanar in sidan! Lovar att ni inte kommer ångra er...kanske...förhoppningsvis;)
 
Sidan har designats med hjälp av min skånepolare Peter Pärmenäs som också kommer skriva inlägg på sidan tillsammans med mig och värmlanadsgrabben Jonas Pettersson.
 
Så varsågoda att slå er ner i GamerSoffan! TILL SIDAN
 
P.S oroa er inte, ni hundratusentals (IRONI), som dagligen besöker denna sida: jag kommer fortfarande att fortsätta blogga om mig själv och min vardag precis som förut. Vare sig ni vill eller inte dvs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0